BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Sunday, October 10, 2010

Program Bacaan Yassin & Doa Selamat

Untuk makluman semua, aktiviti / program Permata Tenggaroh 2 yang pertama (Bacaan Yassin & Doa Selamat) telah diadakan pada 28 Julai 2010 iaitu pada hari Rabu (malam). Alhamdulillah, program ini mendapat kerjasama daripada pihak pengurusan Felda Tenggaroh 2, Gerakan Pembangunan Wanita (GPW) dan ibubapa anak-anak Permata di PAPN Tenggaroh 2 sendiri.
`
Alhamdulillah, program yang pertama ini berjaya dilaksanakan juga dengan bantuan pihak-pihak yang terlibat. Kami amat berharap, agar setiap program yang akan kami laksanakan pada setiap bulan akan melibatkan lapisan masyarakat di Tenggaroh 2 ini khususnya penglibatan ibubapa anak-anak Permata di sini.


Pada program ini, ibubapa di arah untuk memasak juadah jamuan malam mengikut kumpulan yang telah disediakan. Alhamdulillah, semua ibubapa mahupun penjaga dapat memainkan peranan masing-masing dalam menjayakan program ini. Ucapan penghargaan dan setinggi-tinggi tahniah kepada semua yang terlibat. Saya amat berharap agar kerjasama yang diberikan untuk program yang pertama dapat diteruskan untuk program kedua dan seterusnya. Syabas dari kami warga kerja Papn Tenggaroh 2!!!

0 comments: