BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Thursday, December 9, 2010

Program Mengibarkan Jalur Gemilang


Jumaat - 13 Ogos 2010, kami warga Papn Tenggaroh 2 telah menjalankan "Program Mengibarkan Jalur Gemilang" sesuai dengan bulan kemerdekaan pada bulan Ogos ini. Sambutan dari pihak ibubapa anak-anak Permata amat menggalakkan dan dapat memberi kerjasama yang tidak berbelah bagi.

Bagi program ini, setiap keluarga anak Permata telah menyumbang 2 bendera iaitu bendera Malaysia dan bendera Negeri Johor. Setelah mendapat persetujuan ramai dalam "Mesyuarat PIBP kali Ke-2", AJK peralatan perlu menyediakan tiang bendera - tapi di (F) Tenggaroh 2 ini, kami hanya menggunakan batang kayu yang telah diambil di persekitaran Tenggaroh 2 sahaja kerana mudah di dapati.

Tambah kapsyen
  
Program yang kedua ini, sedikit sebanyak dapat menyuntik semangat kemerdekaan bukan sahaja dikalangan ibubapa sendiri malah dapat mengajar anak-anak PERMATA tentang bendera kebanggaan rakyat Malaysia iaitu "Jalur Gemilang"...bersama-samalah kita menyemarakkan semangat cintakan negara melalui kibaran "Jalur Gemilang" terutama di Pusat Anak Permata Negara Tenggaroh 2.

0 comments: